طرح قطار سريع االسير اصفهان - قم - تهران در بخش زير ساختي ۷۰ پيشرفت داشته

۳۹ بازديد

باشگاه خبرنگاران/ طرح قطار سريع االسير اصفهان - قم - تهران در بخش زير ساختي ۷۰ پيشرفت داشته، اما براي تكميل به كمك بانك مركزي نياز دارد.

 

عليرضا صلواتي، مدير اجرايي طرح‌هاي زير بنايي استان در مورد آخرين وضعيت طرح قطار سريع االسير اصفهان - قم - تهران اظهار كرد: بخش زير ساختي اين طرح ۷۰ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

صلواتي افزود: اعتبارات اسنادي اين طرح يك و نيم سال است منقضي شده و بانك مركزي براي ادامه مراحل اجرايي بايد آن را تصويب كند.

او گفت: قرار است تا سه ماه آينده كارشناسان بانك مركزي از اين طرح بازديد كنند و اعتبارات اسنادي آن را تصويب كرده تا پيمانكار خارجي بتواند به ادامه كار بپردازد.

مدير اجرايي طرح‌هاي زير بنايي استان تصريح كرد: بخشي از هزينه اين طرح از اعتبارات دولتي و برنامه بودجه تامين مي‌شود و بخشي از آن را هم سرمايه گذار خارجي تامين مي‌كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر اصفهان در هشتاد و ششمين جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به كندي سرعت پيشرفت طرح قطار سريع السير اصفهان - قم - تهران گفت: اين طرح با وجود اين كه تأمين‌كننده مالي خارجي دارد و كار‌هاي زيرساختي آن به خوبي پيش رفته با كندي و ركود روبه‌رو شده است.

محمد نورصالحي با بيان اينكه اين طرح مربوط به يك استان نيست و يك طرح ملي است، افزود: اين طرح دانش فني را وارد كشور مي‌كند و فعال كردن و حمايت از ان بايد تا مرحله داخلي‌سازي استمرار پيدا كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.