تحويل منزل تك‌واحدي به مردم اردستان

۲۳ بازديد

اردستان-مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان گفت: مقرر شد زمين‌هايي كه از گذشته براي شهرستان اردستان اختصاص پيدا كرده بود، در قالب منزل تك‌واحدي به مردم تحويل داده شود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا قاري‌قرآن ظهر چهارشنبه در جلسه شوراي مسكن اردستان، اظهار داشت: مسائل مربوط به پروژه نهضت ملي و گرفتن تصميمات در ارتباط با مباحث آينده اين پروژه در جلسه شوراي مسكن شهرستان اردستان كه با حضور مسئولان استاني و شهرستاني برگزار شد، بحث و بررسي شد.

 

وي افزود: مقرر شد زمين‌هايي كه از گذشته براي شهرستان اردستان اختصاص پيدا كرده بود، در قالب منزل تك‌واحدي به مردم تحويل داده شود و از بخش‌هايي از پروژه كه تحت عنوان فاز يك از سال گذشته شروع شده بود، بازديد انجام داديم.

 

مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان با اشاره به الحاق ۳۹ هكتار زمين براي اردستان و ابلاغ آن طي يك ماه آينده، تصريح كرد: در خصوص واگذاري زمين در شهر زواره به الحاق زمبن نياز داريم كه انشالله طي دو ماه آينده مسائل اداري مربوط به الحاق انجام شود و به شهرستان اعلام كنيم همچنين در مهاباد نيز روند واگذاري به مردم و تخصيص پروژه طي دو هفته آينده بوسيله قرعه‌كشي توسط شهرستان انجام مي‌شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.