افزايش دو برابري استقرار پزشكان متخصص در بيمارستان اردستان

۲۴ بازديد

ايسنا/اصفهان رئيس بيمارستان شهيد بهشتي اردستان از افزايش دو برابري استقرار پزشكان متخصص در بيمارستان شهيد بهشتي اردستان خبر داد.

سيد حامد روحاني، شامگاه (شنبه، ۱ بهمن) در نشست خبري، اظهار كرد: ارتقاي بخش تخصصي بيمارستان اردستان يكي از اهداف اصلي مديريت جديد بوده كه خوشبختانه با تلاش، پيگيري‌ها و ايجاد زيرساخت‌هايي كه در حال تكميل است به اين موضوع نزديك مي‌شويم.


وي با بيان اينكه در چند ماه گذشته ۱۲ متخصص به بيمارستان شهيد بهشتي اردستان اضافه و اين پزشكان دو برابر شدند، افزود: اكنون بيش از ۲۰ متخصص در هفته به بيماران و مراجعه‌كنندگان خدمات مي‌دهند. در تلاش هستيم برخي از پزشكان فوق تخصص را نيز به بيمارستان اردستان بياوريم.

به گزارش ايسنا، رئيس بيمارستان شهيد بهشتي اردستان با اشاره به اينكه در چند ماه گذشته اگر فردي دچار شكستگي مي‌شد بايد به شهرهاي اطراف اعزام مي‌شد، گفت: بيشتر متخصصان بيمارستان به صورت شبانه‌روزي در خدمت بيماران و مراجعه‌كنندگان هستند و تا حدودي اعزام بيمار به شهرهاي اطراف به پايين‌ترين حد خود رسيده است.

روحاني يكي از نيازهاي بيمارستان شهيد بهشتي اردستان براي عمل‌هاي مغز و اعصاب را بخش «ام آر آي» عنوان كرد و گفت: زيرساخت‌ها و اقدامات اوليه براي راه‌اندازي بخش «ام آر اي» در بيمارستان شهيد بهشتي انجام شده است و اميدواريم با مساعدت‌هاي دانشگاه علوم پزشكي اين كمبود براي اين شهرستان برطرف شود. 

وي با اشاره به پيگيري‌هاي انجام شده براي راه‌اندازي بخش فوق تخصصي گوارش شامل آندوسكوپي و كولونوسكوپي گفت: با كمك خيران بخش سلامت و دانشگاه علوم پزشكي به زودي دستگاه‌هاي اين بخش خريداري و نصب مي‌شود. با راه‌اندازي اين بخش در بيمارستان بسياري از بيماران بخش گوارش مجبور نيستند به شهرهاي اطراف مهاجرت كنند.

رئيس بيمارستان شهيد بهشتي اردستان راه‌اندازي واحد دندانپزشكي را يكي از خواسته‌هاي مردم شهرستان اردستان عنوان كرد و گفت: در حال رايزني با خيران بخش سلامت براي تأمين اعتبارات لازم لوازم و زيرساخت‌هاي اين واحد هستيم كه اميدواريم به نتيجه‌هاي خوبي برسيم.

روحاني افزود: با توجه به اينكه بيمارستان زواره زيرمجموعه بيمارستان اردستان است راه‌اندازي درمانگاه تخصصي در اين بيمارستان يكي از برنامه‌ها است كه در حال حاضر ۸ متخصص در اين بيمارستان مستقر هستند. همچنين راه‌اندازي بخش اطفال و داخلي در بيمارستان محلي زواره از ديگر برنامه‌ها خواهد بود.

وي با بيان اينكه به همه كادر درمان و اداري بيمارستان شهيد بهشتي تأكيد كردم بيماران و مراجعه‌كنندگاني كه به بيمارستان مراجعه مي‌كنند نبايد ناراضي بيمارستان را ترك كنند، گفت: بايد تلاش كنيم اعتمادسازي مردم به بيمارستان شهيد بهشتي بيشتر شود كه براي اين كار ابتدا بايد از حاشيه‌هايي كه باعث كُندي عملكردمان مي‌شود پرهيز كنيم.

رئيس بيمارستان شهيد بهشتي اردستان، خاطرنشان كرد: با توجه به افزايش حضور پزشكان متخصص مانند پوست، اعصاب و روان و برخي عمل‌هاي جراحي در بيمارستان شهيد بهشتي اردستان شاهد استقبال و افزايش بيماران و مراجعه‌كنندگان از ديگر شهرها همجوار به اردستان هستيم.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.