جاده‌هاي روستايي اردستان نيازمند توجه جدي است

۲۰ بازديد
 كد خبر: 33650
تاريخ انتشار: ۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

 

راه روستايي

به گزارش روستانيوز به نقل از خبرنگار مهر، سيد محمد هادي احمدي طبا به مناسبت هفته دولت در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه، اظهار داشت: دولت سيزدهم در شرايطي كشور را تحويل گرفت كه وضعيت اقتصادي مناسبي وجود نداشت و ارز ترجيحي تخصيص يافته به اقلام مورد نياز مردم در موارد ديگر هزينه مي‌شد.

فرماندار اردستان با اشاره به ويژگي مردمي بودن رئيس جمهور، خاطرنشان كرد: رئيس جمهور در بين مردم حضور دارد كه در تصاوير هم مشاهده كرديم كه مدتي پيش در يكي از دورافتاده‌ترين روستاهاي استان كرمان و با وجود طوفان شن در بين مردم حضور پيدا كردند.

احمدي طبا ضمن اشاره به سفر استاني رئيس جمهور به استان اصفهان، بيان كرد: در سفر به اصفهان از مناطق شرقي اين استان در خصوص حوزه آب بازديد كردند در حالي كه در دولت قبل حتي وزير نيرو حاضر به بازديد از شرق اصفهان نشد.

وي خاطرنشان كرد: از تمام مديران ادارات شهرستان خواستيم كه براي مردم بايد كار كنند و پر كار باشند، مردم ولي نعمت ما هستند و بايد به مشكلات مردم رسيدگي شود.

فرماندار اردستان در خصوص اقدامات سه ماه گذشته در شهرستان بيان كرد: اولويت ما مسائل فرهنگي و اجتماعي بوده كه در اين راستا سه قرارگاه از جمله قرارگاه شهيد اماني در امور تنظيم بازار، قرارگاه شهيده كمايي در عفاف و حجاب و قرارگاه محروميت‌زدايي راه اندازي كرديم كه تمام قرارگاه كارها را شروع كرده اند.

احمدي طبا با اشاره به برنامه ديدار با مردم، خاطرنشان كرد: دوشنبه‌هاي مردمي را در خصوص ديدار با مردم و رفع مشكلات آنها در فرمانداري داريم و به ادارات شهرستان هم توصيه مي‌كنيم كه برنامه ديدار مردمي داشته باشند.

وي تاكيد كرد: بودجه تخصيص يافته به شهرستان اردستان در سال جاري، در دو اولويت زير ساختي از جمله حوزه راه و آب برنامه ريزي كرديم كه متأسفانه در حوزه راه و به خصوص راه‌هاي روستايي مشكلات زيادي داريم.

فرماندار اردستان ادامه داد: يك سوم بودجه شهرستان را براي مسائل مربوط به راه قرار داديم همچنين يك سوم مابقي بودجه را براي آب گذاشتيم چرا كه اين دو مورد از دو اصل زيرساختي پيشرفت و توسعه شهرستان است.

احمدي طبا در خصوص آب شرب و آبرساني به روستاها تاكيد كرد: با همكاري نماينده و مجموعه مديران شهرستان به ويژه اداره آبفا شهرستان خبرهاي خوشي براي مردم در حوزه آبرساني روستاها خواهيم داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.