۱۰۰ كيلومتر از راه‌هاي روستايي در اردستان بهسازي شد

۱۵ بازديد
 كد خبر: 33201
تاريخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

 

راه روستايي بوكان

به گزارش روستانيوز به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام سيد صادق طباطبايي‌نژاد در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: شهرستان اردستان در موضوع بهسازي و روكش آسفالت جاده‌هاي روستايي عقب‌افتادگي‌هاي زيادي دارد و با وجود بودجه‌هاي زيادي كه در اين بخش هزينه شده، همچنان در اين موضوع مشكلاتي داريم.

وي افزود: با پيگيري‌هاي صورت گرفته در شش سال گذشته جاده‌هاي روستايي شهرستان با توجه به اولويت خرابي كه اداره راهداري اعلام كرده است روكش آسفالت صورت گرفته و راه‌هاي روستايي شهراب، اميران، ماربين، ميشاب، نهوج و دره باغ بهسازي و روكش آسفالت گرم شده است.

نماينده مردم اردستان در مجلس گفت: تاكنون حدود ۴۰ كيلومتر از راه‌هاي روستايي اردستان آسفالت گرم و ۶۰ كيلومتر از راه‌هاي روستايي آسفالت سرد (سيلكت) شده است كه توانسته بخشي از خرابي‌ها را جبران كند.

طباطبايي‌نژاد تصريح كرد: با وجود همه فعاليت‌هايي كه در بخش بهسازي جاده‌هاي روستايي انجام داديم با اعلام اداره راهداري شهرستان همچنان بيش از ۲۰۰ كيلومتر از راه‌هاي روستايي اردستان نياز به روكش آسفالت و مرمت دارد كه در تلاش هستيم با توجه به اولويت‌بندي، اقدامات بهسازي را انجام دهيم. 

باند دوم اردستان به زواره زير بار ترافيك رفت

وي با اشاره به زير بار ترافيك رفتن باند دوم محور اردستان به زواره گفت: اوايل سال ۱۳۹۴ عمليات زيرسازي باند دوم جاده اردستان به زواره به طول حدود ۱۰ كيلومتر شروع شده بود، ولي تا يكي دو سال ابتدايي پيشرفت قابل توجهي نداشت.

نماينده مردم اردستان در مجلس اضافه كرد: از سال ۹۶ سرعت تكميل باند دوم جاده اردستان به زواره سرعت گرفت، ولي به دليل اينكه اين جاده رديف بودجه مشخصي نداشت، تلاش كرديم تا در سفرهاي مسئولان استان و كشور به اردستان هزينه‌هاي تكميل اين پروژه را تأمين كنيم.

طباطبايي‌نژاد، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه اين جاده در مقاطع مختلفي ساخته شده، هزينه به روز ساخت اين مقدار جاده حدود ۱۰۰ ميليارد برآورد شده است كه در شش سال تكميل و به تازگي زير بار ترافيك رفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.